26 oktober 2011

Rosa månaden

Hej!

Det har väl knappast undgått någon att det är Den Rosa Månaden?! En bra insamling om ni frågar mig. Såg det fina rosa armbandet som min blogg-kompis Camilla skrev om, men lät bli att köpa det. I stället valde jag något väldigt praktiskt :o)


Jepp, en ROSA diskborste, första gången i vårt kök.


Jag hör till dem som inte vill ha diskborsten hängande under torkskåpet i köket,
men bara för kampanjen och den rosa färgens skull får den hänga där nu.


Rosa ♥- hälsningar till er alla!

p.s. När har ni kära blogg-kvinnor kollat era bröst senast?! Man glömmer
det så lätt, men det är ju vår billigaste livförsäkring att kolla dem, eller hur?

2 kommentarer:

  1. oj, blir jag omnämnd här ;) Vad kul! Diskborsten är ju jättesöt så visst kan du göra ett undantag och låta den hänga framme. Nati nati

    SvaraRadera