12 juni 2011

PaketeringsTips

Hej!

Nu är de väldigt varmt! Man borde väl inte klaga men...hoh! Nästan lika varmt dagtid som nattetid. Svårt att sova i värmen. Nu ska vi vara nöjda och njuta! Basta! Tror våren och försommaren är den tid på året då mest gåvor köps, ges och emottas?! Nåja, julen föstås, men då "massproduceras" paketen. Nu bjuder jag på lite paketeringstips.


En perenn som jag slog in i ett fint papper, band om med ett randigt papperssnöre och dekorerade med en trollslända gjord av Storasyster. Den är så fin så den kan man sticka ner i vilken kruka som helst. För att underlätta det för mottagaren skrev jag en kort beskrivning om plantan. I paketet gömmer sig en by M Börs. Ett litet hjärta i lera som jag gjort, pryder paketet. Det blir så mycket trevligare att ge en gåva, och framförallt få en, när givaren engagerat sig lite extra och det är en vänlig tanke bakom, eller hur? Kanske jag gav er ett tips inför kommande fester?

Nu är det mitt i natten! :o) Sov Gott alla ni som ännu är uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar