4 april 2011

TröttaMåndag

Vilken tröttsam måndag! Jag har sökt ork och inspiration hela dagen. Oändligt regn och rusk! Nå, snön smälter så man nästan ser det med blotta ögat. Alltid något positivt!

Påsken knackar på och jag sökte fram lite bilder från i fjol. Får se vad jag hitta på i år. Kanske jag bjuder på någon bild sen.

Dekoration på köksbordet. En Hemtrevnad och några ägg,
på ett fat från Ikea. De randiga ljusen är från Pentik.

Narcisser som jag dekorerade med ägg, sisal och ris.

Mina glaskupor på köksbänken. Den på fot har jag köpt Cafe & Shop Vinkel
och den höga har jag köpt på Sisustus Säde. Haren kommer Pentik, äggen fynda
jag på en av de stora marketarna.

Mina älskad ägg! Det har hängt med länge!
Motsvarande finns just nu hos Cannelle!

Jag satt pärlhyasinterna bland lite dekoration, de fick pryda vardagsrumsbordet.
Den mysiga påskkärringen har Storasyster gjort på dagis för flera år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar