25 oktober 2015

Vår helg i insta...igen :)


mat2

Hipp Hej! Då var det söndagskväll igen. Hjälp så fort dessa helger går. Första helgen på länge som vi inte haft något planerat. Ja eller något sådant som gjort att vi inte varit hemma. Jag har tagit igen mig efter senaste veckans magvirus och sovit 11 timmars nätter. De ni, helt otroligt! Gubben har jobbat en del och jag har fixat här hemma. Röjt och flyttat grejer. Fick också uteförrådet städat så våra sommarmöbler rymdes in. Inget jag fotade dock. Fniss!

mat3

Vi har lyxat till det med musslor och ett väldans gammalt vin. Dottern bjöd i kväll på gudomligt god lax med parmesan. De andra åt laxen med pasta men jag fördrog toast. Provsmakade danskt öl som jag rekommenderades. Gillar den snygga designen men ölet var faktiskt riktigt gott. Säger en som annars inte storgillar öl. Vi besökt byggmässan och hann även njuta av gårdagens underbara sol. Ungefär så var vår helg. Ja och lite klädtvätt, brädspel, skjutsande av barn hit och dit, loppisförsäljning och biltvätt. Allt det vanliga! Hehee!

mat2






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar