26 oktober 2014

Groda & Påfågel i hallen


IMG_7225

En liten svart groda...

IMG_7209

...och så får jag låna Lillebrors askar i glas...

IMG_7210

...en fjäder av en påfågel!

IMG_7223

Nytt piff i hallen! Lite nytt med enkla medel. Annan lampa, fjädern i glaskupan och en av mina nya tavlor. Tavlor jag tänkte skulle pryda barnrum men lika cool är den där intill spegeln i hallen . Såhär såg det ut innan. Behövs inte mycket för att få lite ändring.
IMG_7196-1-2

Blir du nyfiken på tavlan och önskar en själv hittar du mer uppgifter om djurtavlorna på min Facebooksida.

IMG_7219







2 kommentarer:

  1. Du har alltid något på gång och vet precis hur du vill ha det!
    Själv tycker jag att tiden går åt till möten vid sidan av jobb, men som sagt - allt har sin tid!
    Ha en fin vecka! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja...vet och vet...men tack för det! :-) Nåt på gång, jo det stämmer! Kul grejer! Denna vecka blir det möten för mig med. Hem&Skola och Fritis kallar! Pysslet får vänta! Som sagt, var sak har sin tid!

      Radera