7 juni 2014

Bakom stugan


IMG_4534

För nån dag sen visade jag framgården. Solig sådan med västerläge. Nu några bilder på vår bakgård som angränsar 'vår egen skog'. Bilder tagna i en kulen morgon denna vecka. På bakgården finner vi lugnet, grönskan och trampolinen :o) Idag har jag fejat i trädgården. Planterade dessa och fick t.o.m. två mattor tvättade. Stolt och nöjd!


IMG_4527

Här äter vi frukost och njuter av morgonsolen...

IMG_4526

...och titta ut över detta.

 IMG_4528

Där till vänster syns vår fina tjärade kompost. Vädring pågår! 

IMG_4544

Här från andra hållet med den vita fina pergolan. De som följt min blogg känner säkert igen den vid det här laget. Den som jag planerat och syrrans man snickrat tillsamman med Gubben. På bilden nedan skymtar grönsakslanden till höger. Dem ska jag också vis er men en annan dag. Nu soffa och ett glas rött!

IMG_4532




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar