10 mars 2014

Solgult och vårkänslor



Soliga härliga måndag! Visst blir man glad av vårsolen! Jag har bott i Finland hela mitt liv och varje vår förundras jag, om och om igen, över det härliga ljuset våren för med sig! Pigg och ivrig att ta i tu med nya projekt! Tror jag ska ta itu med lite sömnad igen. Det var länge sen senast!


Dessa gula pigga finns kvar i lager ännu. En traditionell Bag by M med tillhörande Börs by M. Om du är intresserad och vill få mer info om dem, får du kika in på Facebook sidan eller sända mail till Seralias.


Fler damer har bloggat om vår träff i lördags. Ingela fick t.o.m en bild på oss alla! Kul! Caisa K förevigade min efterrätt så vackert. Tänker tillbaka och blir alldeles varm i hjärtat av att nya bekantskaper kan ge så mycket! Inspirera, fascinera och mycket glädje! Nej, nu får jag väl sluta tjata om träffen men åååå så kul det var!



7 kommentarer:

  1. Solgult är så fint, jag har fått upp ögonen för det nu i vår också. Vad kul att du fick en sån positiv känsla efter träffen - då får vi se till att det inte går alltför många månader tills vi träffas nästa gång! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 'Gult är fult' - stämmer inte längre :) Jepp, vi får träffas på nytt i sommar hela gänget!

      Radera
  2. Det var riktigt trevligt att se ansiktet bakom Seralias stuga!
    Fina handarbeten gör du också. Jag ska länka bättre nu
    när jag har dig på tråden! :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, detsamma! Och ett tack till! :) Favoritsysslor - sömnad och trädgård.

      Radera
  3. Men åh vilka fina grejer du gör!
    Snyggt med det gula mot det svarta,
    mönstret kommer verkligen till sin rätt!

    Ja visst är det underbart att få följa årstidsväxlingarna,
    och våren känns alltid lite extra speciell tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tackar och bockar! :) Jag gillar också våren. En ny era på något sätt. Allt växer, om igen.

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera