15 juni 2012

Ett litet tack


 God eftermiddag på er!

Då var det fredag igen! Veckan har gått fort. Känns som om jag inte gjort annat än kört skytteltrafik mellan sjukhuset och hälsovårdscentralen. Nå, vi är väl på bättringsvägen både Storebror och jag...

Jag har pysslat en liten gåva och skall iväg för att tacka en helt fantastisk sköterska på vår hälsovårdsstation. Hon är alltid glad och hjälpsam. Hon har en härlig humor men förstår även allvaret i situationen. Då tänker kanske någon av er - hon gör bara sitt jobb - men nej, hon gör så mycket mer! Hon är verkligen rätt människa på rätt plats.


Jag satt ner en sommarflox i en av mina by M lyktor. När blomman blommat ut tömmer man lyktan och sätter i ett värmeljus i stället. Praktiskt! :)

Skön helg till alla er som kikar in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar