9 mars 2012

Jävla migrän!

Hej på er!

I kväll hade jag tänkt blogga om något helt annat. Ändrade mig, främst för att jag är så arg, besviken och trött. Trött på allt som heter migrän och huvudvärk. Mitt första migrän anfall fick jag när jag fyra år gammal. Borde vara van vid det här laget, men nej! Klarar av att leva någorlunda normalt med kronisk huvudvärk i veckor men när den helvetiska migränvärken kommer stupar jag. Migrän kallar jag det först när jag kastar upp, vilket är rätt tufft. De finns migränpatienter som aldrig kastar upp och visst har de också migrän. Nå, hur som helst, jag mår bättre nu. Annars hade jag inte bloggat. Jag har trots allt halvsovit 4,5h, sen jag kom hem från jobbet 15.30.

Avsikten med dessa rader är inte självömkan. Skriver för att sända en varm tanke till er alla härliga medmänniskor som lider av migrän! Det enda positiva med migrän - De går över!


I morgon har jag beställt solsken i mitt liv!
Sak ta itu med allt det jag inte klarade av att göra idag!

Hoppas ni också får en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en strålande solig migränfri dag i morgon :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Tack, tusen tack kära du! Må solen lysa över er också! Karm!

    SvaraRadera