6 december 2011

Tack!

Hej!

Gumman i stugan är trött så de känns i hela kroppen. En händelserik dag. Jag är SÅ glad för alla möten med bekanta och mindre bekanta. Trevliga besökare som beundrat mina hantverk! Jag är SÅ tacksam för alla fina och uppmuntrande ord!

 Mitt ödmjukaste tack till Er!

Från och med nu skall jag börja julförberedelserna på allvar, med min härliga familj. Pepparkaksbak, julkortspyssel, konfekttillverkning, dekorerar huset klart i vacker julskrud. Planera och paketera. Allt de mysiga som hör julen till!

Nu är jag bjuden på bal - på presidentbal. Jag har första parkett...soffan! :o)
  
Fin fortsättning på självständighetsdagen!

4 kommentarer:

  1. De va så roligt att träffa dej och du hade så mycket fina saker ! Det jag köpte av dej hittade genast sin plats (kolla bloggen) ! Tack och njut av kvällen ! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. låter som en lyckad dag, vad roligt att försäljningen gick bra :)

    SvaraRadera
  3. Det var värgligen fina o moderna saker vad du hadde på messan , och såååå fint ställnig ( för ställningen ska väl nämna gå till gubben ,eller?? ) Sov bra Jaana

    SvaraRadera
  4. Ja-a Carina, det samma! Tack för att du kom! Kram!

    Camilla, en rolig dag!

    Jaana, TACK!

    SvaraRadera