3 juli 2011

ToffelPensee

Hejsan Hoppsan!

Har ni sovit gott? Kanske ni fått en skön sovmorgon? Här sitter barnen bänkade framför tv:n och tittar på sommarlovs programmen. Ett MÅSTE denna sommar :o)

Jag har så mycket på gång i trädgården så jag knappt hinner vara inne. Roliga och inspirerande projekt men även tråkiga "städa-upp" och "plantera-om" sysslor som jag just nu kunde stå över. Finns mycket fint att fotografera men ger mig inte riktigt tid åt det heller.


Storebrors gamla tofflor blev fina krukor. De står
på  lekstugetrappan och välkomnar små gäster.


 Den vackra vita hortensian. Den har jag på bakterrassen för att den vill
stå i halvskugga. Lite rodogödsel ibland och den blommar ännu finare.

Nu ska jag ut och fortsätta med projekten. En dag i trädgården, va är bättre än de?

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Rolig ide med penseerna i tofflorna! Ser så sött ut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera