8 mars 2012

Semester-gott!!


Hej!

Hoppas ni alla sköna damer haft en fin dag!

Ännu lite semester. Drömmer mig fortfarande tillbaka... Att äta och dricka gott hör till semesterns lyx. Popcorn, brownisar, chips, tortilla mm. Vi firade också Lillebrors 5 års kalas igen (tillsammans med gäster som hade förhinder tidigare) Han och jag tog ledigt från slalombacken en eftermiddag och bakade chokladtårta a la Hemavan. Man tager vad man haver! En cool Blixten-tårta enligt Lillebror. Och vet ni, jag som knappt dricker öl, hittade något så gott på Ica. Hemavans lager! Drack hela flaskan själv! Det finns ju så mycket annat gott som är nyttigare än de ovannämnda. Vi köpte hem lite lyx, bl.a. A-fil, Verum citronjougurt, rågkakor, Västerbottenost, citronfyllda oliver. Helt vanlig mat, men ack så gott!


Nu tänker jag inta platsen vid symaskinen! Hejdå!

p.s. Hoppsan, dagens inlägg ser ju ut som en ölreklam. Nå, de bjuder jag på! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar