22 mars 2012

Krysantemum i bur



Tjolahoppsan!

Nu är jag riktigt på gång med påskdekoreringen på jobbet. Det är så kul! Idag fick jag skyltfönstret nästan klart. Igår visade jag äggen som jag satt i skyltfönstret. I helgen, när jag hade sån flyt på pysslet, knåpade jag i hop en bur åt en vit krysantemum. En gammal korg, lite sisal och några björkkvistar. Kronan på verket, Haren by M. Jag får ha auktion på allt påskpyssel sen. Det börjar bli en hel del :o)


Nu står den på byrån på jobbet och önskar alla kunder en riktigt Glad Påsk!


Påskpysslet fortsätter :o)
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Hei! Jaa että teillä on oikein ollut pääsiäiskoristeiden teko vimma!Minä käytän vanhat joilla on minulle tunne arvoa!Tänään ole saanut kultamitalin uimakoulusta,uida en osaa viellä oikein kunnolla, täytyy vähäsen harjoitella niin kyllä se siitä sitten alkaa luistamaan.Hyvää viikon loppua teille kaikkille! terv.rm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort Grattis till guldmedaljen! Uiminen on kuin pyörällä ajo. Kun sen kerran oppii, niin sen osaa! Lisää harjoirusta vaan! Tsemppiä! Ihanaa viiikonloppua myös teille! Hali hali!

      Radera