13 april 2014

Påskfönstren




Påsken 2012


Några gamla plåtburkar och mina pysslade påskägg på ett gult filttyg.




Påsk 2013


Några gamla rostiga rör, Ray Ban med spännande spegellinser och några fjädrar.



Less i more.



Vilken tur att det finns gula glasögonfodral :)


Tre små och en stor 'gräsboll'


Pinsamt nog går jag ännu och funderar på hur jag ska påskpynta fönstret på jobbet. Påskveckan har börjat och jag har det ännu halvfärdigt. Här lite bilder på hur det sett ut de tidigare åren, då när jag sått gräset i tid och allt varit väl förberett. Känner att jag ligger efter mycket denna vår, vilket känns tråkigt just i detta fall, eftersom jag älskar att skylta fönstren. Nu blir det natt och i morgon bitti får jag krafsa ihop nått bland det gula pynten. Får ta de på talang liksom :) Skön start på påskveckan till er alla som kikar in!


Inifrån fotat - inte utifrån :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar