5 januari 2014

På jobb i guld & svart




Massor med glitter i olika guldnyanser och dramatiskt svart. Vikta pappersstjärnor, stora och små. Julens skyltning på jobbet blev guld och svart, motsatsen till förra julen i vitt och silver. Jag samarbetar med Cannelle Interior och får låna de asiatiska möblerna av dem.


Jag vek pappersstjärnor och spraymålade julgranskulor. Just före jul såg jag att det finns dylika kulor att köpas. Och jag som trodde jag kommit på en toppen idé! Fniss!


Konsten att fotografera genom fönsterglas har jag inte kommit på. Knepigt att fota skyltfönster. Men, men helheten syns ju.


Vi fick ny belysning till skyltfönstren strax innan första advent. Lyser upp superbra men via kameralinsen förvränger det lite och blir för ljust. Nästa vecka ska det skyltas om och sen är det bara att börja planera nästa års julskyltning :o)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar