23 december 2013

Paketering






Då är vi här! Dan före dopparedan! Härligt! Jag har inte gett mig tid att kika in här överhuvudtaget. Julstökat i dagarna tre. Skönt med ledigt från jobbet och få gå loss på julstöket. Storgillar! I många hus paketeras det för brinn kära livet just nu. Jag är klar! De finaste klapparna slår jag in sist! Klappar till vuxna och mina fadderbarn. Grannar och goa vänner.


Bildregn med lite tips till er. Om inte i år så kanske till nästa år. Bilder tagna med blixt i kvällsmörkret så färgerna är lite missvisande men idéerna ser ni :) Inga namn på klapparna ännu, dem klistrade jag på efter fotografering. Byt ut julpappret mot roliga och vackra presentpapper så har ni paketeringstips på födelsedagsgåvor. Här några fler paketeringstips i slivriga färger.




Vi fortsätter njuta av uppesittarkvällen. Nybastade och nu blir det ostbricka "mitt i natten" med de äldre barnen och Gubben. Tror jag kikar in i här morgon ännu. Tills dess, ha det gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar