19 november 2013

Julkänslan & Efva Attling



Här efterlyses julkänslan. Den är totalt bort ännu. Tror det mest beror på de tråkiga regniga vädret och många plusgrader. Mina söner har i kväll gräddat det först julstjärnorna (Som märkligt nog jämfördes med hakkorset, helgalet! Det är ju enbart vanliga julstjärnor!) Lillebror skrev och satt ut den första önskelistan till jultomten. Han var så gullig och kollade med oss andra vad vi vill ha. Borrmaskin till pappa, palyatation till honom och Storebror och dvd-film till mig. Önskar Downtown Abby serie 3-4 eftersom jag inte gett mig tid att följa dem på tv.


På jobbfronten planerar jag julskyltning. Ett projekt jag älskar med känner viss ängslan eftersom jag får mycket svårt att överträffa fjolårets fönster, även om jag säger det själv. I samarbete med Cannelle Interior gjorde jag skyltning med glasögonbågar från Efva Attling. De asiatiska möblerna, silvriga ljusstakarna och smycken kommer från Cannelle. Några meter tyll, silverpapper, ljusslingor och vackra bågar är allt som behövs. Då återstår att se vad jag ska hitta på i år. Känner nästa att jag börjar få lite brått med planeringen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar