30 april 2012

Ingenting är omöjligt...

 

 Jag har inte bloggat på en vecka och ni har troget kikat in ändå!

Stort tack till alla er fina läsare!


Hej på er!

De va ett tag sen! Hur har ni haft det? Kvällens festförberedelserna i full gång? Jag testar min högra hand och bloggar lite. Handledens stödskena bär jag ännu men är så glad att fingrarna är rörliga igen. Hoppas och tror att det snart blir bra! Testade också på att fotografera lite. Oj, så jag längtat att få fota. Det blev inte många klick. Det behövs två friska händer. Systemkameran väger trots allt en del. Nedan några nytagna bilder från vardagsrummet.


Fina stilrena skyltar med tänkvärda budskap.
Nyinköpta från Minimani för några ynka euron. 


Krysantemen har stått sig sen påsk. Verkligen tacksam blomma.
"Stålbollarna" som gjorde påskharen sällskap får stå framme ett tag till.


Änglarna fick byta kupa och flytta in under en större. Några passande
rader för en mig just nu. Lilla bordet bredvid soffan i all sin enkelhet.


Det får bli fler bilder en annan dag. Nu säger handen, paus tack! :)
Hoppas ni får en riktigt glad och trevlig valborg och en fin 1:a Maj

Glada Vappen gott folk! :o)

2 kommentarer:

  1. Oikeen hauskaa vappua koko perheelle!
    Kauniita kuvia jälleen.
    T:kirsi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos Kirsi! Toivottavasti teilläkin oli hauska vappu!?

      Radera