23 februari 2012

Smycket i vitt & svart

Tjenixen!

Jahapp, det blev en Prinsessa till grannlandet i väst. Det jublar vi för och gratulerar varmt!

För nån dag sen skrev jag om min "favvo" skjorta. Nu till en annan favorit just nu. Ett smycke med tillhörande örhängen och armband. Ett handgjort smyckes-set(klick) gjort av snäckskal och pärlor, i svart och vitt.


Smycket hitta jag på Cannelles lagerbutik i Korsholm. En butik med orientalisk inredning och design. Har ni inte vägarna förbi, ta en till i deras nätbutik.


Jag använder i huvudsak silversmycken. Är barnsligt förtjust i Efva Attlings smycken. M.a.o. händer det inte varje dag att jag hittar ett smycket av det här slaget, som jag gillar så mycket att jag själv vill bära det. Smycket tillsammans med min favoritskjorta just nu.


Nu ska jag och Joona Linna umgås igen en stund :o) Två cd-skivor kvar att lyssna på.
Jag lyssnar på Lars Kepplers, Paganinikontraktet på samma gång jag syr.

Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar