9 november 2011

Rosa drömmar

Halloj!

Jag fortsätter på temat gåvor. Igår visade jag ett baby påslakan by M, som jag sytt till lille Albin. För två veckor sen var vi 6-års kalas. Till den 6-åriga prinsessan hade jag sytt en rosa väska med tillhörande börs. Jag råkade välja exakt rätt rosa nyans. Knallrosa är hennes favoritfärg just nu. Vilket sammanträffande!


I fjol sydde jag en prinsessklänning till ovannämnda tös.
En gåva som blev väldigt omtyckt! En rosa dröm!


Jag önskar er rosa drömmar nästa natt! :o)

6 kommentarer:

  1. det behöver jag !! Rosa söta drömmar, kom hen i dag lite över åtta ???? Hoppas att imorgon har jag lite mindre jobb :) Fina grejer syr du, faktiskt!js

    SvaraRadera
  2. Tack! Sov sött! Ses i morgon! Kram!

    SvaraRadera
  3. du är så duktig med symaskinen :) Dina väskor och börsar gillar ju jag och jag har två stycken små här som garanterat skulle gilla klänningen!

    SvaraRadera
  4. Camilla, vet du, jag tänkte på "dina rosa prinsessor" när jag sydde Baggarna & Börsarna. Väska att ha danskläderna i :o) Klänningar skulle skulle väl också uppfylla deras drömmar :o)

    SvaraRadera
  5. Du är så himla duktig! Vilken prinsessdröm! Den skulle min dotter älska! :-) Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Tack Anna-Lena! Skön helg till dig också!

    SvaraRadera