11 november 2014

Terrasshyllan


IMG_7312-1

Jag kom på att lyfta in en svart hylla i metall och glas, som stått ute på terrassen de senaste fem åren. Vi passade på att möblerade om efter de stora festen då när vardagsrummet ändå nästan var tomt.

IMG_7364-1

Pentik-lampan fick svart skärm till vintern. Två gamla träaskar i ek och en kär gåva jag hittade vid skåpstädningen tidigare i höst. En underbar liten guldfärgad  tavla som jag fått av en bortgången granne till mina föräldrar. En gåva med en handskriven hälsning bakom. Supertrendig just nu dessutom!

IMG_7370-1

IMG_7315-1

Där står även ett av mina alster. Djurtavlorna jag målat i höst. Två lagom läskiga svarta ormar på rymmen. Hör till samma kollektion som grodorna i hallen. Vi har en extra köksstol som varit lite malplacerad i köket och nu hittade även den sin plats.

IMG_7316-2

IMG_7313-1




2 kommentarer: