8 november 2012

På jobb


Hej på er alla!

Nu är jag tillbaka! Känns som en evighet sen jag varit inne här. Orsaken är att jag jobbat mer än vanligt. Öppning av en ny butik på annan ort, har gjort att jag varit på jobbresa några dagar. Jag är den som tycker om när det händer. Har verkligen stortrivts de senaste veckorna och framförallt senaste dagarna. Gillar att ställa i ordning och glad över att ha fått chansen att vara med och planera från början. Öppningen blev dessutom en succé!


Jag har tryckt och sytt kuddar till mitt jobb. En kul grej jag ville testa och dessutom tyckte jag att de vita soffan behövde piffas lite. Bilder från väntrummet. Tryckte även gardiner till nya butiken men tyvärr hann jag aldrig få fram kamera och fota dem tack vare folktillströmningen. Positiv dilemma :)


Solig torsdag på er!

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är ett roligt projekt att öppna en ny butik! Vilka fina kuddar du gjort! Brillo kan skatta sig lyckliga som har en sån duktig hantverkare som du i personalen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är allt snäll du! Tack! Och jo, att starta nytt är helt fantastiskt!

      Radera