17 maj 2012

Vardagsrum del II

 
Hej!

Regn, regn, och lite mer regn... Ledig torsdag och inomhus dagen lång. Borde städa, men hittar ingen inspiration. Först blogga sen kanske städning... :o) Här kommer fler bilder från vårt vardagsrum som jag tog för nån vecka sen. De andra kan ni kika på här. De vita liljorna är nu utbytta till vinröda. Jag gillar teman när jag inreder. Denna gång fick det bli borstat stål och glas.
 

Ni som följt min blogg en tid, har säkert vid det här lagt märkt att jag gillar änglar. Stilrena änglar som alla har sin egen story. Dessa två söta har jag fått av min lillasyster, med hälsningen - Det är du och jag! Storasyster tar hand om lillasyster ♥

Hoppsan, först nu ser jag att lampan står snett :o)
Det doftade liljor i hela huset. Underbart!
Mina vita lerlyktor by M står på vardagsrumsbordet.


Nu ska dottern baka dessa Cup Cakes och jag skall assistera.

Fridfull torsdag till er alla!

2 kommentarer:

  1. Kauniita liljoja, ihastellen niitä kuvista ja kesällä teidän pihassa. Meille ei voi ikinä niitä ostaa, hengenvaarallisia kissoille. Vaikka kissa ei söisikään kukkaa jo pelkkä kosketus voi aiheuttaa kuoleman. Tämä samalla pienenä infona kissojen omistajille :-)
    T: Kirsi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos ja kiitos infosta. En tiennyt. Onneksi meillä ei ole kissaa :o)

      Radera