20 maj 2012

Då var de gjort!

Hej på er!

Efter att ha suttit inne dagen lång blev det ett varv i trädgården i kväll. Kallt och ruskigt. Jag fick hjälp av Gubben och nu är det gjort! Vårsådden är i paket! Bokstavligen :o) Täcker hela härligheten med fiberduk för att skynda på skörden och för att slippa rensa så ofta. (inbillar mig att ogräset inte hittar in under duken) 



Trädgårdslådorna från andra hållet med det lilla potatislandet i förgrunden. Klängrosen som jag planterade i fjol har överlevt. Det är jag så glad för. Tänk er armeringsjärnet, täckt av vita doftande rosor. Visst fin avgränsning mot grannen?! När jag skulle gå in, lite före kl 21, visade sig dagens första solstrålar. Snabbt fram med kameran igen, och några klick blev det. Dem visar jag i morgon :o)

Vi "ses" då! Nati nati!
 
p.s. Och jo, jag har varit glad idag ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar