30 januari 2012

Köket just nu

Hejsan!

Har ni haft en fin måndag? Bra start på arbetsveckan? Jag börjar få ordning på "torpet". De oändlig högarna har minskat lite...äntligen?! Gardinerna är bytta och "piffet" nästan färdigt. Egentligen kunde jag ha julgardinerna året om, så neutrala är de, men kul med lite nytt ändå. Dammade av bläcklyktorna och satt fram dem på hedersplatsen. Visst lyser de fint i vintermörkret?!

Köksbänken med bläcklyktorna.

På köksbordet. Vårt hemstöpta ljus och tulpaner i samma färg.

Köksfönstret. Den sista amaryllisen gör de tre söta änglarna sällskap.

Skrollade just lite genom bloggen och konstaterar att massor med foton fortfarande fattas! Fy fasen så sur jag blir när det krånglar. Vem är det som äter upp mina bloggfoton?!? Nåt stortandat bloggmonster! Nu ska jag på monsterjakt!

Må gott till vi ses igen!

2 kommentarer:

  1. Snyggt radade frukter! =)

    H. Sofia & Kéla

    SvaraRadera
  2. Hö, vadå radade?! Ditslängda och vid det här laget uppätna! Så de så! ;o)

    SvaraRadera