13 maj 2016

Kork på väggen - DIY


IMG_1459 (2)

Städat på bloggen och hittade inlägg som jag inte visat er. Totalt glömt eftersom jag bloggat så lite denna vår. Bland annat mitt DIY med kork. En anslagstavla som jag gjorde i samband med att jag målade om delar av köksinredningen. Denna gavel på köksskåpet var tidigare brun. Jag var trött på den nyansen och målade den vit med en färg som Gubben råkade ha i garaget. Inget stordåd direkt, men ett stort lyft för det gamla köket.

IMG_1457 (3)

Några bordstabletter, glas- och grytunderlägg samt en påse svart nubb. Allt som behövdes till min nya anslagstavla. Lätt som en plätt igen en gång! Och som sagt, bilderna tagna i december, därav kalender och inbjudan till decemberfest.

IMG_1458 (3)

Så såg det ut innan. DIY från november 2013, med klämmor. Visst blev det stor skillnad med några måldrag och några grytunderlägg?! Jag är nöjd! Gubben också!

kök

IMG_4857





2 kommentarer:

  1. Inte illa alls fiffiga du! Och jag har inte glömt bort dig även om jag är världens lataste att kommentera numera! Ha en skön helg! ♥︎

    SvaraRadera
  2. Ja inte är jag flitigare kommentator jag heller 😆 Kram på dig! ❤️

    SvaraRadera