5 juli 2014

Mirakel & Semester

IMG_4889

Naturens mirakel

IMG_4883

Silverarven

IMG_4894

Strandiris

IMG_4882

Vitt och blått

IMG_4910

Hej alla! Här har det hänt en del sen sist jag var inloggad. Bra att bloggen lever trots min frånvaro :o) Jag har gett järnet den sista veckan innan semester. Ja, jag kan verkligen påstå att jag inte gjort annat än jobbat. Vissa dagar 12h men så kul ändå. Jag har varit med och koordinerat öppning av en ny butik. Storgillar sådant jobb! Några mail ännu och sen loggar jag ut från jobbet för att njuta av barnen, Gubben och blomstren. Tror jag ska ge mig tid att blogga mellan varven också! Nu ska jag läsa era bloggar! Alla inlägg jag missat hela veckan!

IMG_4912

Dagliljan

IMG_4903

Denna underbara doft...

IMG_4908

Hoppas ni har en fin lördag!

IMG_4897


p.s. bilderna inte dagsfärska men så vackra mirakel att jag visar dem ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar