12 februari 2014

Piraternas fest



Marhmallowcupcakes (recept, klick) dekorerade med sockermassa och godis.


Laxsnittar med färskost och småkakor gjorda på gelébjörnar.


Svart och rött! Pirater och guldpengar!


Alla unika! Ingen pirat är den andra lik!


Svart marsipantårta med hallon och vaniljmousse. Exakt enligt Lillebrors önskemål!


Hejsan Hoppsan!
Här har pirater och andra skummisar hälsat på senaste helg. Vi har festat loss hela helgen så vi lider av sviterna ännu. Lillebror fyllde år och vi firade med släkten på lördag och så blev det kompiskalas på söndag. Visar er fler foton och tips på pyssel inför piratkalaset, bara jag först hinner kolla igenom bilderna.





2 kommentarer:

  1. Wow! Så superfint du har fixat! Piraterna är coola och tårtan - ja, en sån måste jag bara få göra nån gång också! Sparar den i min inspirationsmapp tills Edvin blir gammal nog att uppskatta pirater :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna-Lena! I ärlighetens namn blev det inte som jag tänkt, igen en gång! :o) Älskar att pyssla med bakverken men "pillret" tar alltid längre tid än jag räknat med, tidsoptimist som jag är :o) Men det bästa är att det är kul och mycket uppskattat av barnen.

      Radera