27 januari 2014

Paket & Kort



Hej! Ny vecka och nya tag. Hur har er måndag varit? Min har haft förvånansvärt bra flyt. Helgen likaså. Jag har fått mycket gjort. Sånt som stått i knutarna, staplat på hög, i väntan på att inspirationen och orken ska infinna sig. Vi hann också möblerade om i Storasysters rum. Har en väldigt nöjd dotter för tillfället ;o) Och så de vanliga förstås - tvätt, smutsig och ren, i mängder. Byte av sängkläder. Mat och disk. Lite motion i form av en runda till närbutiken med sparkstötting. Allt sånt som bör uträttas. Men denna helg med ett bra flyt. Har inte överhuvudtaget kikat in på varken blogg eller Fb.


Jag har samlat på mig en del bilder på paketeringar och kort som antingen familjen eller barnen gett bort under det senaste året. Nu delar jag med mig. Tips enkla inslagningar och tillhörande kort som jag pysslat. Gåvor till både vuxna och barn. Bilder med olika kvalitet eftersom de fotats just innan vi ska rusa iväg på fest.



Dopgåvor till en liten Leo.



Vill ni få fler idéer? Kolla på "paketering" bland "etiketterna" till höger.
Det finns en hel del tips till, i den kategorin.


Stjärnor till vårt fadderbarn.


Ljusblått och stjärnor till min svärmor - Fammos födelsedagspresent!


Snöflingor i vitt och guld till min väninna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar