27 oktober 2013

När fredag blev söndag

HippHej! Där gick den helgen och vi gick över till vintertid. Hade tänkt blogga en massa kul grejer i helgen men icke! Nätanslutningen har krånglat. Totalt död! Så här kommer inlägget jag skulle ge er i fredags.


I fredags var jag här och fick kalufsen tillfixad. Härligt! För nån vecka sen rekommenderade jag detta otroliga schampo. Ett hett tips till! Root Boost Spray, CATWALK by TIGI. Ett skum som sätts i hårbotten efter tvätt för att ge volym men även stadga. Dunderbra! Passar perfekt min pojkfrisyr med tunna fina hårstrån. När jag i fredags skulle öppna datorn och skriva inlägget smuttade jag på Viivis sider, en sort jag inte smakat förr. Kom på att Viivis porträttbild med den coola frisyren var slående bra. Root boost minsann! Fniss! Sidern var också helt ok, även om jag mycket sällan dricker den vätskan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar