3 september 2013

Villa-avslutning & 40


Det kallar jag överraskning! Leverans på trappan! Ingen i familjen såg ens en skymt av "budet"!


Den vackraste lykta smyckad med rönnbär.


Vi avnjöt sen middag ute under parasollet.


Smällde smällare trots förbud. Små, pyttesmå smällare :)

Halloj på er! Hoppas ni hade en skön helg och en fin villa-avslutning! Här firade vi både villa-avslutning och min 40 års i all enkelhet. Tanken är att jag ska fira senare med vänner och familj men eftersom jobbet krävt lite mer än vanligt känns det bra att skjuta upp det lite. Det blev istället en helt vanlig städ-lördag och sen fixade Gubben middag till kvällen som avnjöts ute. Super gott lamm och röd dryck kvällen till ära. Min underbara vän överraskade mig verkligen. Sen kunde jag ana vem "den skyldige" var redan innan jag öppnade leveransen :) Och hej, just på min 40års dag är det 16 år sen Lady Di tragiskt omkom. Snart får vi se henne på filmduken. Önskar er en fin arbetsvecka tills vi hörs igen!


Happiness
is
Homemade

Tack Kela!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar