1 augusti 2013

Semester


Semestern fortgår. Innan helgen fick vi låna fammo och faffas villa (sommarstuga) och njöt några dagar av det här. Soliga varma dagar som nästan helt gick ut på fiske, i olika former. Skönt, lugnt  och inga tider att passa. Måltider på den solgula terrassen. Sol och bad! Lek och stoj! Kort och gott - Semester!



Denna sommar har jag hittat roliga (och även strunt) foton på minneskortet. Storasyster fotar en hel del. Frågar alltid om hon kan låna kameran men innehållet ser jag först senare. Kul ögonblicksbilder tagna vid tillfällen jag inte ens visste inträffat :)




Vi fortsätter "semester-latjot"! Må gott ni också!

1 kommentar:

  1. semester? va e det? ;) nåt sånt har jag tyvärr inte sett av alls iår. dock kör jag med tredagars veckoslut istället...

    delta gärna i min utlottning

    SvaraRadera