28 april 2013

Lycka för 4€


Hej på er!

Äntligen, får jag väl säga...äntligen tid för lite bloggande. Jag har jobbat mer än vanligt, projekt och deadliner har avlöst varandra. Senare kvällar och framförallt trötta sådana. Vi har varit hemmavid hela helgen och jag har samlat nya krafter. Gubben och jag kom igång med vårstädningen av trädgården idag. Härligt! Under tiden Gubben räfsade passade jag på att gör lite vårfint vid trappan. Små penséer hälsar oss nu välkomna hem. Murgrönan har jag övervintrat i garaget. Bägge klarar några minusgrader. Sen får jag väl täcka nån natt nu och då. För hos oss har vi många minusgrader nattetid ännu. Tänk vilken lycka för ynka 4€! För de var det penséerna kostade.

 Lillebror var också ute med oss! Verktygslådan i bruk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar