18 augusti 2012

Bag med bär


Hej på er alla!

In och svalkar av mig, och passar på att kolla bloggvärlden lite. Jösses, vilken värmebölja vi fick! Skönt! Nu händer det grejer hos mig och i mitt syrum igen. I love it! Sen gäller det att få alla skapelser fotograferade också.

Dagens bilder, en väska jag tidigare sytt med som nu är förevigad på bild. Ett loppat färgglatt band i korsstygn fick pryda en unik by M väska. Är du intresserad av mina hantverk kan du kontakta mig per mail eller kolla in by M:s facebook-sida. Fb-länk och mail adress hittar du till höger.


Här vankas det extempore trädgårdsparty. Måste passa på så
länge värmen varar. Nu ska jag fixa till några pajer och tårta.

Hoppas ni får en superskön fortsättning på lördagen!

2 kommentarer:

  1. perfekt väder för trädgårdsparty, kan tänka mig att gästerna åkte hem med mätta magar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vi hoppas! Tror bestämt att du kände till recepten? :O)

      Radera