13 augusti 2012

Min Blogg


Känner att det är dags att poängtera, att jag med min blogg enbart vill inspirera och uppmuntra er andra att göra det ni tycker om. Sådant som får er att må gott! Jag råkar höra till dem som älskar trädgård och att hålla igång. Jag har däremot väldigt svårt att sitta stilla och bara vara. Jag stortrivs i mitt syrum och idéerna finns det ingen stopp på. Att planera och skapa hör också till det som får mig att gå igång. Mat & bak är vardagens lyx, vilket är hela familjens stora intresse. Att fota och publicera det jag sysslar med är en dröm som jag länge burit på. Min blogg är ingen måttsticka på duktighet, flit eller något annat. Jag gör det som får mig att mår bra.

Jag lever inte för att blogga, jag bloggar om hur jag lever.

2 kommentarer:

  1. Såå bra skrivet! Jag bloggar av precis samma anledning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...och kul har vi!:)
      Och din blogg förgyller min vardag!

      Radera