15 juli 2012

Inte en enda...

Söndag kväll!

Vi har hela familjen tillbringat långhelg i Kristinestad. Det har varit marknad i dagarna tre! Och jovisst, vi har besökt marknaden alla tre dagarna. Det hör liksom till! Vi har träffat släkt och vänner. Vi har haft skoj på gardenparty med många underbara barndomsvänner. Vi har "fikat" med dem som inte hade möjlighet att komma till partyt. Vi har blivit bjudna på middag hos käraste "lillebror" (Har ingen bror, men har varit kompis med honom sen jag var 4 år gammal, så jag brukar kalla honom min lillebror) och hans härliga fru. Kvalitetstid med goda vänner helgen lång!

Kameran packade jag med när vi for i fredags. Packade upp den för en stund sen. Inte en enda bild tog jag på hela helgen...och vet ni, det känns helt ok!?! För jag har haft så kul att jag glömt fotografera!

Hopps ni får en go´ start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar