10 oktober 2011

SkoDon

Hej på er!

Vilken regnig måndag vi haft. Hoppas ni haft en bra dag ändå?!

Jag berättade för nån dag sen att jag börjat jobba. Ja, och sen att vistas bland folk, kräver en del investeringar angående de som hänger i min garderob. De första jag satsade på var skor. Bra skor som inte fötterna blir trötta i. Lite snygga får de gärna också vara :o) Tilläggas kan att jag har skräddarsydda skoinlägg och det kräver en hel del av skon. När jag sen äntligen hittar skor i vilka inläggen passar, är det inget att fundera på. Det blev tre par på en gång. Lyx, enligt mig ;o)

Par ett - en svart stövlett.

Par två - en brun lite högre.
Par tre - en glad sko, för inomhus bruk just nu. 


Söta Jennifer på Andiamo var så hjälpsam. Hon rekommenderade dessa små inlägg, i stället för min "hela sula", som inte rymdes i just den här skon. De funkar faktiskt. Rekommenderar er som måste använda skoinlägg, att prova denna lilla dyna.

Han en skön fortsatt kväll!

p.s. Hade nån sagt för ett halvt år sen att jag kommer att blogga om skor hade jag svarat - aldrig! Vilken tur att man kan ändra åsikt ;o)

4 kommentarer:

  1. snygga skodon du hittat, gillar alla tre paren :)

    SvaraRadera
  2. Min allra tacksammaste kommentator :o)
    Tack! Ta en sväng via Andiamo du också!

    SvaraRadera
  3. snygga , Kvinnor kan alltid ändra sin åsikt, eller va :)

    SvaraRadera