25 augusti 2011

Solenergi

God Morgon på er!
Då är det bevisat - Jag går på solenergi! :o) Solen lyser, jag har ork och fart som en Duracellkanin :o)

Rofylld energi! Vy från villan (sommarstugan) för två veckor sen.

Det är väl att ta i lite angående gårdagens fart, men nog blir jag allt pigg och glad när solen lyser. Dessutom fick vi här i trakten njuta av högsommarvärme. De var riktigt bikini-väder. Gubben hämtade hem ett släpvagn full med jord, fin kompostjord från återvinningsstationen. Gräsmattan ska "lappas" lite, så det sysselsatte mig eftermiddagen och kvällen. Förmiddagen tillbringade jag i mitt syrum och blev nöjd både med kvaliteten och kvantiteten :o)

Solnedgången på samma plats dagen därpå.

Får se om farten håller i sig idag?! Nu ska vi först iväg och ta bort stygnen från såret, såret efter Storebrors operation. Tror det blir att fira lite ikväll för att han äntligen blivit av med både skruvar och nu till sist stygnen. Kommer att bli en bra dag även idag :o)


Önskar er detsamma! Kram!

1 kommentar:

  1. javisst är det roligt när energin återvänder och man igen orkar ta tag i allt och lite till :) Här är energin för tillfället på 0 så nu kryper jag till kojs! Nati, nati..

    SvaraRadera