16 april 2011

PåskFörkylning

Jahapp, då var den här, som en blixt från klar himmel...min vår förkylning. Jag är sällan sjuk, då räknas inte huvudvärk, så jag fick min beskärda del nu. Förkylningen till trots har fått en hel del uträttat. Fått håret fixat av en min kära lillasyster , på stans bästa salong. Införskaffat en lampa till makens restaurang, njutit av eftermiddagskaffe i solen med mina söner och Storebrors kompis. Varit och köpt blommor till fler påsk arrangemang, via tygbutiken, plockat in videkissor...

I kväll har jag fotograferat "Min Påsk". Jag är minsann en glad amatör som kämpar så in i norden. Jag försöker lära mig av mina misstag...men så kändes det verkligen inte i kväll! Håller tummarna att de finns några foton som tål publicering :)

Tills årets påskfoton publiceras får ni njuta av fjolårets lilla kärring.


1 kommentar:

  1. god morgon, här har lillasyster vaknat tidigt idag... Passar därför på och bloggar :) Hoppas förkylningen är snabbt övergående! Trevlig lördag till dig!

    SvaraRadera