6 april 2011

FlitigaOnsdag

Nåja, nu har jag kommit igång på allvar! Nu händer de grejer...äntligen! Sjukstugan fortsätter, men alla är i så bra skick så de rubbar inte vardagen. Lillebror och jag fixade ett skyltfönster genast i morse. Vi levererade lite grejer, som skall till Stockholm. De dagliga "hemma-sysslorna" flöt på bättre än normalt. Påsk förberedelserna hann vi också med. Gräset är sått, i diverse pysslade skålar :o) Videkissorna och björkriset är plockat, efter att både jag och Storasyster sjönk genom snön och ner i  diket med massor med vatten. Vi blev våta långt över stövelskaften. Jag hoppas på en lika bra dag i morgon, för nu är det kul!

Fler påsar som jag sytt. 100% linne och den vita 100% bomull. De kan användas till mycket! 











 
Ha en skön torsdag kära ni!

2 kommentarer:

  1. Snygga påsar!!! Var kan man köpa dem?

    SvaraRadera
  2. Det är min egen tillverkning. Hör av dig per mail till Seralias Stuga om du är intresserad. Mail adressen hittar du högre upp på sidan.

    SvaraRadera